Bezpośrednia współpraca z personelem, partnerami i klientami podczas opracowywania, testowania, wdrażania i zarządzania aplikacjami BPM (Business Process Management) przez cały cykl życia produktu. Bycie kontaktem, do którego eksperci zwracają się o pomóc. Wnoszenie wiedzy technicznej i wiedzy o produktach do rozwiązywania złożonych wyzwań technologicznych, aby pomóc klientom w zaspokajaniu ich potrzeb biznesowych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Praca zespołowa
Uprawnienia: dokładność oraz sumienność
Wymagania inne:Udzielanie bieżącego wsparcia innym użytkownikom. Opracowywanie zasad i procedur dotyczących baz danych.Znajomość języka angielskiego zweryfikowana na rozmowie kwalifikacyjnej, poprzez przeprowadzenie części lub całejrozmowy w tym języku. Dyplom ukończenia liceum zawodowego z zakresu informatyki. Doświadczenie zawodowe nastanowisku związanym ze wsparciem technicznym.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 11 808,5 PLN