Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta i zarządzanie relacjami.Odpowiadanie na zapytania klientów, wspieranie obsługi klienta i działa inżynieryjnego w celu rozwiązywania problemów klientów. Współpraca z inżynierami terenowymi, aby pomóc zespołom na miejscu w rozwiązywaniu złożonych problemów.Bycie ekspertem merytorycznym w zakresie funkcjonalności produktów i ich wykorzystania do tworzenia rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Praca zespołowa
Uprawnienia: dokładność oraz sumienność
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
Wymagania inne: : Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 15 000 PLN