Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w tym pełnienie roli Koordynatora ds. BHP na wybranych kontraktach prowadzonych przez firmę,
Inicjowanie i prowadzenie na terenie oddziału różnych form edukacji BHP oraz ergonomii pracy,
Prowadzenie wstępnych szkoleń BHP dla pracowników i podwykonawców,
Opracowywanie procedur, regulaminów i instrukcji w zakresie BHP dla wybranych kontraktów,
Aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego dla wybranych grup stanowisk,
Prowadzenie postępowań powypadkowych, jeśli wystąpią,
Doradztwo w zakresie stosowania przepisów, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania:
Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Komunikatywna znajomość języka angielskiego warunkiem koniecznym
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP
Praktyczna znajomość przepisów BHP i prawa pracy
Komunikatywność, asertywność, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej
Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny ze względu na korzystanie z auta służbowego
Gotowość do wyjazdów służbowych kilka razy w miesiącu.
Mile widziane:
Uprawnienia inspektora PPOŻ.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia,
Pakiet świadczeń dodatkowych obejmujący m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wyprawki szkolnej i wakacji dzieci, możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej Medicover, karty Multisport oraz grupowego ubezpieczenia na życie,
Wysokiej jakości narzędzia pracy,
Realną możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
Pracę w zespole ciekawych i sympatycznych ludzi o dużym doświadczeniu.