Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Taboru i Nadzoru Technicznego jako:
Specjalista ds. techniki taboru
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2024/055
Będziesz odpowiadać za:
określanie wymagań technicznych dla planowo-zapobiegawczych obsług technicznych taboru,
określanie wymagań technicznych dla napraw głównych tramwajów,
aktualizowanie dokumentacji planowo-zapobiegawczych obsług technicznych i procedur dotyczących napraw głównych tramwajów,
uczestniczenie w działaniach walidacyjnych, testach i badaniach nowych produktów,
uczestnictwo w odbiorach tramwajów po wykonanej naprawy głównej,
przeprowadzanie kontroli, prób, pomiarów i oględzin technicznych oraz diagnostyki tramwajów naprawianych/remontowanych,
określanie wymagań dla materiałów i podzespołów pozyskiwanych na potrzeby planowo - zapobiegawczych obsług technicznych oraz napraw głównych taboru,
określanie wymagań dla rozwiązań technicznych planowanych do zastosowania w taborze lub jego obsłudze oraz kontrola jego wdrażania w jednostkach/komórkach organizacyjnych Spółki,
pracę w zespołach/komisjach powypadkowych,
prowadzenie spraw związanych z projektami racjonalizatorskimi,
prowadzenie gospodarki kołami tramwajowymi,
zarządzanie zaawansowanym technicznie usprzętowieniem zaplecza technicznego oraz jego wykorzystaniem,
monitorowanie realizacji umów prowadzonych przez Zespół/Dział,
prace przy procedurach kwalifikacji poddostawców od strony poziomu techniki i przestrzegania systemów jakości,
przygotowywanie projektów: pism, opisów technicznych, sprawozdań, instrukcji, poleceń, zarządzeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie technicznym dotyczących taboru eksploatowanego,
zbieranie i analizę danych służących ocenom technicznym oraz dokonywanie takich ocen dotyczących procesów utrzymaniowych eksploatowanego taboru,
przygotowywanie koncepcji rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i usprawnienia taboru oraz wyposazenia obsługowego,
uczestniczenie w planowaniu i realizacji procesów produkcyjnych oraz obsługowych mających na celu zapewnienie zakładanej jakości nowych produktów oraz produktów naprawianych i/lub remontowanych,
ustalanie przyczyn awaryjności tramwajów, części, podzespołów, współpracy taboru z urządzeniami zasilania i nawierzchnią torową.
Czeka na Ciebie:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie i karnetu sportowego,
bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
podwyższone do 4% wpłaty do PPK
A od Ciebie oczekujemy:
wykształcenia wyższego technicznego na kierunkach automatyka i robotyka, elektronika, elektrotechnika, transport, mechatronika, mechanika i budowa maszyn,
co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z naprawami, obsługą techniczna, badaniami technicznymi lub produkcją taboru szynowego,
umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną i normami, znajomości rysunku technicznego,
umiejętności redagowania pism urzędowych, tworzenia raportów oraz prezentacji,
znajomości co najmniej jednego języka obcego na poziomie dobrym (angielski lub niemiecki),
znajomości programów: Word, Excel, Power Point, Outlook, AutoCad, na poziomie zaawansowanym,
prawa jazdy kat. B,
samodzielności przy wykonywaniu indywidualnie zleconych zadań jak również umiejętności pracy w zespole pod presją czasu.
Mile widziane:
ukończone studia podyplomowe na kierunku budowa pojazdów szynowych lub trakcji elektrycznej.