Monitorowanie i wdrażanie obowiązujących instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, a także kreowanie nowatorskich rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo pracy.
Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku pracy.
Podnoszenie świadomości BHP i PPOŻ wśród pracowników poprzez organizację szkoleń.
Wdrażanie norm bezpieczeństwa, rekomendowanie zmian i innowacji, które zwiększą bezpieczeństwo pracy.
Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych oraz aktywna rola w rekomendowaniu i wdrażaniu zmian poprawiających warunki pracy.
Organizacja szkoleń dla pracowników, kontrola bezpieczeństwa w Grupie Vectry i jednostkach podległych, archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Nadzór i zlecanie wyposażenia budynków, obiektów budowlanych, terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Praktyczna znajomość przepisów prawnych w zakresie BHP oraz umiejętność ich stosowania w praktyce.
Udokumentowane kwalifikacje w zakresie BHP i PPOŻ.
Gotowość do podroży służbowych - prawo jazdy kat. B.
Komunikatywność.
Umiejętności pracy w grupie.
Dobra organizacja pracy.
Systematyczność i samodzielność.
Terminowość i sumienność.
Co Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w ramach Grupy Kapitałowej oferującej ciekawą perspektywę rozwoju.
Realna możliwość wprowadzania zmian, usprawnień i szeroko rozumianych optymalizacji.
Przyjazną atmosferę pracy.
Dofinansowanie do karty MULTISPORT.
Preferencyjne warunki na usługi oferowane przez Vectrę.