Top

Referent ds. administracji i inwestycji

Operator CNC / Ogłoszenia o pracę  / Referent ds. administracji i inwestycji
Klecza Dolna 148 / k. Wadowic
Bezpłatne miejsce parkingowe
Referent ds. administracji i inwestycji
Na co dzień w naszym zespole będziesz:
  • prowadzić monitoring bieżących kwestii związanych z utrzymaniem infrastruktury firmy (biura, hale produkcyjne, magazyny),
  • współprowadzić dokumentację związaną z przeglądami obiektów oraz zawieraniem i przedłużaniem umów (energia, woda itp.),
  • uczestniczyć w kontrolach i audytach obiektów,
  • wyszukiwać oferty usług budowlanych oraz uczestniczyć w negocjacjach z dostawcami,
  • współpracować z urzędami oraz instytucjami, w zakresie nowych inwestycji oraz utrzymania obecnych obiektów (w tym przygotowanie wniosków i pism, w celu uzyskania koniecznych zezwoleń),
  • współtworzyć dokumentację inwestycji (w tym kosztorysy i harmonogramy inwestycji),
  • koordynować prace konserwatorsko – remontowe,
  • dbać o właściwy obieg dokumentów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie przy realizacji podobnych działań,
  • masz wykształcenie techniczne, min. średnie,
  • znasz branżę remontowo – budowlaną,
  • jesteś bardzo dobrze zorganizowany(a),
  • posiadasz przynajmniej podstawową wiedzę dotyczącą funkcjonowania i przyłączania sieci w budynkach (energetyczne, wodociągowe itp.),
  • potrafisz działać samodzielnie i podejmować decyzje,
  • jesteś odpowiedzialny(a) i zaangażowany(a).
Co chcemy Ci zaoferować:
  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy (40h tygodniowo),
  • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
  • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • dostęp do biblioteczki firmowej,
  • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
  • pracę, która ma sens.
Nasza oferta:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Godziny rozpoczynania pracy do ustalenia
  • Zniżka na nasze produkty
  • Kawa / herbata
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Biblioteczka firmowa
  • Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu
  • Pakiet ubezpieczenia grupowego
  • SZACUNEK
    jest najważniejszą wartością w naszych codziennych relacjach ze sobą nawzajem i z Klientami
  • PARTNERSKIE RELACJE
    spędzamy (średnio) rocznie 1 963 godziny w pracy i chcemy żeby to był dobry czas dlatego wspólnie świętujemy sukcesy, wyciągamy wnioski z błędów, a Twój lider jest zawsze do dyspozycji kiedy potrzebujesz wsparcia
  • FAJNA ATMOSFERA I ZESPOŁOWOŚĆ
    chcemy abyś od początku poczuł(a) się częścią zespołu, na nasze wsparcie możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia
  • CZEKAMY NA CIEBIE z umową o pracę stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia jest dla nas ważne
Jeśli podoba Ci się nasza oferta, dołącz do zespołu, daj się zarazić pasją do pszczół i bądź częścią największej pszczelarskiej rodziny w Polsce!
Łysoń to firma zbudowana z pasji do pszczół wyniesionej z domu. Nasza idea jest prosta - kochamy pszczoły!

Od 1995 roku nieustannie stawiamy na wiedzę i rozwój. Jesteśmy jednym z największych producentów nowoczesnego sprzętu pszczelarskiego.Tworzymy świetne produkty rynkowe, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Od lat zajmujemy stanowisko światowego lidera, z dystrybucją w ponad 70 krajach. Idąc za przykładem pszczelej rodziny, pamiętamy, że „połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp,a wspólna praca to sukces”.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Sułkowicach, przy ul. Racławicka 162, zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie pod numerem 0000384597, REGON 121516572.

Informujemy, iż posiada Pani/Pan prawo do:

Dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w innym celu lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych; uzyskania wyczerpującej informacji dot.: występowania Pani/Pana danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby, celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; stanu od kiedy przetwarza się Pani/Pana dane w zbiorze; ewentualnym źródle pozyskania danych; udostępniania Pani/Pana danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane.

Podobne oferty

Specjalisty w Dziale Inwentaryzacji

Główne zadania: realizacja zadań związanych z inwentaryzacją mienia, opracowywanie dokumentacji dotyczącej mienia (m. in. Dotyczącej...

Warszawski Uniwersytet Medyczny


mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: dzisiaj

Koordynator ds. produkcji

Prace administracyjno-kadrowe. Sporządzanie wycen. Doradztwo w zakresie wyrobów oferowanych przez firmę. Stały kontakt z klientem i identyfikacja...

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Andrzej Janiak


wielkopolskie / Strzegowa (pow. ostrowski, gm. Nowe Skalmierzyce), Strzegowa

Opublikowano: 2025-07-18

Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach...

Lotte Wedel Sp. z o.o.


mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 2025-06-11

Administrator Systemów Produkcyjnych

Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w systemach produkcyjnych (SAP, Nanocode, MES, AiM itp.) Weryfikacja poprawności raportowania produkcji...

Klient portalu Praca.pl


mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 2025-06-06