- tworzenie strategii procesów- zarządzanie procesami w sposób zapewniający realizację usług zgodnie z ustanowionymi SLA i kosztorysem- zapewnianie pożądanych wzorców współpracy w podległym zespole- aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji - wdrażanie i szkolenie nowych członków zespołu- zapewnianie stałego rozwoju w ramach organizacji- zapewnianie efektywnego i sprawnego rozwiązywania problemów w zgodzie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami- wspieranie i inicjowanie inicjatyw usprawniających procesy- nadzór nad procesami - zapewnianie klientom rozwiązań i raportowania- kontrola komunikacji między klientem a zespołem odbywa się głównie w języku hiszpańskim - udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia- transfer wiedzy- wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim- godziny pracy: w przedziale 12.00-01.00 - w nocy- możliwość pracy zdalnej
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: handel międzynarodowy
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:doświadczenie zawodowe minimum 5 latbardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft office (zwłaszcza EXCEL, Word i Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjneznajomość języka angielskiego w stopniu płynnym w mowie i w piśmie (warunek konieczny)orientacja na działanieumiejętność pracy w zespole, dobre umiejętności komunikacyjneodporność na stresumiejetność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 13 000 PLN