- wsparcie działu cm w celu zapewnienia spełniania i raportowania sla/kpi/wskaźników w odpowiedni sposób - zapewnienie terminowej komunikacji pytań od klientów wewnętrznych / zewnętrznych lub grup - zapewnianie transparentności operacyjnej działań dotyczących transakcji - zapewnianie utrzymania, udokumentowania i wykonywania bieżących procedur, dostosowywanie działań do standardowych procesów- udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia - przeprowadzanie codziennej obsługi transakcji zgodnie z sla/kpi/wskaźnikami - wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą- godziny pracy : 12-1 (tzw. LATAM shift)
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowegobardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanieumiejętność pracy w zespole, dobre umiejętności komunikacyjne, odporność na stres, umiejętność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 7 250 PLN