Miejsce pracy: Zakład w Jaroszowcu, Kopalnia Dolomitu „Stare Gliny”
(woj. małopolskie, pow. olkuski, gm. klucze)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
Główne zadania
Koordynacja nad wykonaniem zadań wynikających z uzgodnionych z Kierownikiem planów wydobywczo-produkcyjnych, logistycznych oraz remontowych (między innymi poprzez współpracę z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technicznym, Utrzymania Ruchu, KRZG);
Wsparcie zespołu przy budowaniu budżetów remontowego i inwestycyjnego w celu zapewnienia ciągłości produkcji i realizacji założonego budżetu;
Koordynacja i zarządzanie pracą Pracowników Zakładu oraz powierzonym im mieniem w zastępstwie Kierownika w celu zapewnienia bezwypadkowej pracy i realizacji planów produkcyjnych;
Współpraca z firmami zewnętrznymi (w zakresie poszukiwania potencjalnych wykonawców i dostawców usług, zbierania wstępnych ofert i bieżącej współpracy) w zakresie produkcji i remontów celem realizacji zadań wynikających z umów;
Współpraca z utrzymaniem ruchu w celu opracowania sposobów podniesienia wydajności i dostępności zakładu przeróbczego;
Prowadzenie testów wydajnościowych, opracowywanie optymalizacji w zakresie procesów wydobywczych, przeróbczych, logistycznych;
Monitorowanie wskaźników pracy produktywności Zakładu;
Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego i kontrola ciągłości procesów produkcyjnych.
Wymagania formalne
Wykształcenie techniczne mechaniczne;
Preferowane 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
Mile widziana znajomość Lean Management;
Mile widziana znajomość języka angielskiego (dokumentacja techniczna).
Oczekiwania interpersonalne
Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
Umiejętności komunikacyjne, zdolność do prowadzenia dialogu również z interesariuszami zewnętrznymi;
Umiejętność pracy w zespole;
Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
Samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu;
Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czas.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
Pracę w dużej i stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie;
Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
Dofinansowanie do okularów;
Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
Atrakcyjny system nagród - nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej;
Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!