Miejsce pracy: Zakład w Jaroszowcu, Kopalnia Dolomitu „Stare Gliny”
(woj. małopolskie, pow. olkuski, gm. klucze)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
Główne zadania
Koordynacja nad wykonaniem zadań wynikających z uzgodnionych z Kierownikiem planów wydobywczo-produkcyjnych, logistycznych oraz remontowych (między innymi poprzez współpracę z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technicznym, Utrzymania Ruchu, KRZG),
Koordynacja nad przestrzeganiem przepisów prawa geologiczno–górniczego, BHP, P-poż, przepisów dotyczących ochrony środowiska, prawa pracy, prawa transportu kolejowego oraz innych przepisów,
Przygotowanie operacyjne budżetów remontowego i inwestycyjnego w celu zapewnienia ciągłości produkcji i realizacji założonego budżetu,
Koordynacja i zarządzanie pracą Pracowników Zakładu oraz powierzonym im mieniem w zastępstwie Kierownika w celu zapewnienia bezwypadkowej pracy i realizacji planów produkcyjnych,
Współpraca z firmami zewnętrznymi (w zakresie poszukiwania potencjalnych wykonawców i dostawców usług, zbierania wstępnych ofert i bieżącej współpracy) w zakresie produkcji i remontów celem realizacji zadań wynikających z umów,
Współpraca z utrzymaniem ruchu i osobami nadzorującymi zmiany produkcyjne w celu opracowania sposobów podniesienia wydajności zakładu przeróbczego oraz minimalizowania strat (nieplanowane przerwy, bieg jałowy, produkcja materiału niezgodnego jakościowo, itp.),
Prowadzenie testów wydajnościowych, opracowywanie optymalizacji w zakresie procesów wydobywczych, przeróbczych, logistycznych,
Monitorowanie wskaźników pracy zakładu przeróbczego,
Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego i kontrola ciągłości procesów produkcyjnych.
Wymagania formalne
Wykształcenie techniczne mechaniczne,
Preferowane 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
Mile widziana znajomość Lean Management,
Mile widziana znajomość języka angielskiego (dokumentacja techniczna).
Oczekiwania interpersonalne
Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
Umiejętności komunikacyjne, zdolność do prowadzenia dialogu również z interesariuszami zewnętrznymi,
Umiejętność pracy w zespole,
Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów,
Samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu,
Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czas.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
Pracę w dużej i stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Konkurencyjne wynagrodzenie,
Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny,
Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
Możliwość korzystania z auta służbowego do celówprywatnych,
Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
Dofinansowanie do okularów,
Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
Atrakcyjny system nagród - nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej,
Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży,
Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera,
Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !