Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!
www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować silną pozycję w branży mleczarskiej. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu ds. BHP
Miejsce pracy: Elżbietów
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży spożywczej.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz prowadzenie wewnętrznych audytów i inspekcji.
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami do usuwania tych uchybień.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie szkoleń okresowych oraz współpraca ze służbą ppoż. w realizacji ćwiczeń ewakuacyjnych.
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji stanowiskowych.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych (ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków), w tym prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz analizowanie przyczyn zdarzeń niebezpiecznych w celu przeciwdziałania wypadkom przy pracy.
- Prowadzenie dochodzeń związanych z wypadkami w drodze do / z pracy
- Współpraca z instytucjami kontrolnymi (PIP, PSP, PIS, UDT).
- Planowanie działań prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy.
- Śledzenie wszelkich regulacji prawnych w zakresie bhp i wdrażanie ich w firmie.
- Współdziałanie z lekarzem zakładowym w organizowaniu badań okresowych .
- Nadzór nad realizacją badań okresowych.
- Opracowywanie sprawozdań z zakresu BHP.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP.
- Minimum 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - preferowane w zakładzie produkcyjnym.
- Znajomość zagadnień i przepisów prawnych związanych z BHP.
- Umiejętność oceny ryzyka, prowadzenia dokumentacji i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
- Doświadczenie przy prowadzeniu postępowań powypadkowych.
- Skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność biznesowa.
- Samodzielność, odpowiedzialność i komunikatywność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet medyczny oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
- Dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej.
- Dofinansowanie karty sportowej.
- Fundusz socjalny, w tym np. dofinansowanie do wczasów , kolonii dla dzieci, itp.
- Stabilną pracę w dobrej i przyjaznej atmosferze.
- Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji.
- Bezpłatny dojazd busem z okolic Sochaczewa, Żyrardowa i Łowicza.