Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - angażowanie się w interakcje z klientem w regularnych odstępach czasu, aby zrozumieć działalność klienta - wdrażanie i przestrzeganie najlepszego procesu ITIL w zakresie wsparcia i rozwoju zgodnie ze standardami firmy - zgłoszenia serwisowe, zarządzanie incydentami, zmianami i problemami, codzienne monitorowanie zgłoszeń w celu utrzymanua umowy SLA- przygotowywanie całej niezbędnej dokumentacji do zarządzania projektem.Miejsce wykonywania pracy: Ul. Opolska 112, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wykonywania pracy (w tym praca zdalna)
Wymagania konieczne:Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: hindi, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata, język angielski - na poziomie zaawansowanym (zarówno w mowie jak i w piśmie) główny język komunikacji w firmie, język hindi - na poziomie zaawansowanym
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 18 375 PLN