Siedziba biura: Warszawa Praca w systemie home office lub hybrydowym
Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:
Rozwój biznesu w dedykowanym regionie poprzez budowanie długofalowych relacji z klientami.
Identyfikowanie możliwości sprzedażowych, przygotowanie ofert, prezentowanie ich klientom oraz prowadzenie negocjacji.
Oferowanie najlepszych kompleksowych rozwiązań dla klientów i proponowanie nowych.
Wsparcie klienta od strony technicznej oraz handlowej i zapewnienie mu kompleksowej obsługi, możliwie dzięki współpracy z instalatorami, projektantami, inwestorami lub klientami końcowymi.
Budowanie wzajemnego zaufania z klientami i dbanie o jakość podejmowanych działań oraz obsługę klienta.
Regularne raportowanie kluczowych wskaźników sprzedaży oraz monitorowanie trendów rynkowych.
Twój profil:
Wykształcenie techniczne np. Mechanika, Budowa Maszyn, Chłodnictwo, Mechatronika.
Doświadczenie w sprzedaży sprzętu technicznego B2B (np. zawory, sprężarki, agregaty wody lodowej, systemy HVAC, pompy ciepła lub produkty o harakterystyce mechanicznej / hydraulicznej) LUB doświadczenie w sprzedaży usług serwisu maszyn lub urządzeń.
Przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej, możliwość rozmowy).
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i wywierania wpływu, uczciwość, zdolność radzenia sobie z dynamicznie zmieniającymi się priorytetami.
Samodzielność i dobra organizacja pracy zdalnej.
Znajomość branży chłodniczej jest atutem.
Oferujemy:
Praca na umowie o pracę.
Wynagrodzenie (podstawa + roczna premia).
Samochód służbowy również do celów prywatnych.
Szkolenia produktowe.
Niezbędne narzędzia pracy.
Karta Multisport.
Ubezpieczenie na życie.
Ubezpieczenie zdrowotne.
Praca w systemie home office lub hybrydowym w zależności od miejsca zamieszkania.