Nadzór nad prawidłowym i terminowym usuwaniem usterek zgłoszonych przez użytkowników odebranych lokali.
Obsługa wewnętrznego systemu komputerowego do obsługi gwarancyjnej.
Kontakt z Klientami, administracją i Inwestorem w zakresie bieżących usterek.
Raportowanie na potrzeby przełożonych i Zarządu.
Weryfikacja i analiza dokumentacji projektowej w zakresie zgłoszonych usterek.
Organizacja i udział w przeprowadzaniu postępowania reklamacyjnego.
Nadzór nad rozliczeniem podwykonawców realizujących prace w ramach robót gwarancyjnych.
Nadzór nad dochodzeniem należności od podwykonawców z tytułu wykonawstwa zastępczego.
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki.
Bieżący kontakt z przedstawicielami administracji, zarządcami i wspólnotami mieszkaniowymi.
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego.
Budowanie dobrych relacji z Klientami.
Rejestrowanie zgłoszeń serwisowych (telefonicznie, mailowo, przez system) i ich wstępna analiza pod kątem zasadności i odpowiedzialności.
Wsparcie techniczne dla zespołu serwisantów (analiza dokumentacji, konsultacje).
Tworzenie dokumentacji, raportów i analiz związanych z serwisem.
Zamawianie niezbędnych materiałów i usług.
Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i budowanie trwałych relacji.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe budowlane lub technikum budowlane.
Czynne prawo jazdy kat. B.
Doświadczenie w realizacji kontraktów kubaturowych na stanowisku Inżyniera Budowy lub Inżyniera ds. Robót Gwarancyjnych min 3 lata.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Samodzielność i inicjatywa w działaniu, decyzyjność, orientacja na ciągły rozwój.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i programu Autocad.
Zdolności negocjacyjne.
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Mobilność i dyspozycyjność w ramach powierzonego obszaru.
Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych.
Gotowość do wyjazdów na przeglądy i spotkania serwisowe.
Oferujemy
Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Praca nad ciekawymi i nowoczesnymi projektami, a w ramach prowadzonych projektów wykonywanie samodzielnych i odpowiedzialnych zadań.
Praca w miłej, przyjaznej atmosferze, w młodym i pomocnym zespole.
Uczestniczenie w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych oraz korzystanie z pakietu świadczeń min. takich jak opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie grupowe itp.
Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy.