- wsparcie działu CM w celu zapewnienia spełniania i raportowania SLA/KPI/wskaźników w odpowiedni sposób - zapewnianie terminowej komunikacji pytań od klientów wewnętrznych/zewnętrznych lub grup- zapewnianie transparentności operacyjnej działań dotyczących transakcji - zapewnianie utrzymania, udokumentowania i wykonania bieżących procedur, dostosowywanie działań do standardowych procesów - udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia - przeprowadzanie codziennej obsług transakcji zgodnie z SLA/KPI/wskaźnikami- wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą- komunikacja z klientami z regionu latam odbywa się w języku portugalskim i hiszpańskim- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: hiszpański, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjnewymagane doświadczenie zawodowe: 2,5 roku w obszarze należności
Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 6 600 PLN